Alla inlägg den 29 september 2012

Av Hanna - 29 september 2012 20:52

Ska alldeles strax försöka komma i säng, men tänkte bara lämna några små rader här först... Om nu den lilla kan låta mina händer och tangentbordet vara ifred! Bara bus och galenskap där   


Började som vanligt dagen med att gå ut till damerna, allt va lugnt och tyst när jag kom ut. Sånna mornar gillar vi! Då är de rätt så rofyllt och gå nere i gropen och mjölka. Lyckades även klämma in ett halvtimmespass på gymmet, CXWORX! Gaaalet jobbig "magträning"! Fattar inte hur fruktansvärt svettig man kan bli av att "bara" träna mage,axlar och rumpa typ! Men de känns att den tar och nu börjar tekniken och övningarna flyta på rätt så bra   


Efter träningen mötte brorsan och han kompis upp mej i fkp och vi drog vidare mot Kvänum och Bjertorp för att kika lite på den stora maskindemo dagen dom skulle ha där, i leran! Tacka vet jag gummistövlar!! Tråkigt att dom fick ställa in körningarna men tyvärr kan man ju inte styra över vädret och de va alldeles för kletigt för att ens försöka köra...


Tänkte avsluta dennna lördagkväll med att tipsa er om min FAVVOfavvofavvofavvo låt för tillfället! Va i sthlm för några veckor sen och såg dessa gossar uppträda i globen, helt klart en av de bästa kvällarna i mitt liv!! Sjukt bra!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här får ni följa mej och mitt liv som ung kotokig mjölkbonde i med- och motgångar.


Välkommen in i kossornas värld!

Kram Hanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards