Alla inlägg den 14 april 2013

Av Hanna - 14 april 2013 10:37

Vilken kväll. Vilken show. Vilken artist han är, Tomas Ledin! Wowo wow wow, förväntningarna var höga men han levererade och SOM han levererade! Det var ös från början till slut. Jag får gåshud bara jag tänker tillbaks :) Ledin Showtime har ju gått både på Rondo i Göteborg och Cirkus i Stockholm och fatta min lycka när jag såg att krogshowen skulle ut på turne med stopp i Skövde :)


Tomas Ledin är något jag (och säkert fler med mej) förknippar med sommar, han är nästan sommarn ;) och med all rätt tycker jag och då tänker jag inte bara på Sommaren är kortEn dag på stranden och Blå blå vindar och vatten. Dom flesta av hans låtar får av någon konstig anledning alltid mej att känna mej glad och tänka på fest! För vare sej vi vill det eller ej så fastnar hans låtar och hur många gånger har man inte hoppat, skuttat och bokstavligt talat vrålat till Sensuella Isabella, Vi är på gång och Just nu?


Jag är ju för ung för att ha varit med när allt började en gång i tiden, jag har sett gamla melodifestivalklipp från 70-talet men inte så mycket mer. Igår fick jag höra historien om Tomas Ledin, av honom själv! Och där och då blev han ytterligare lite "mänskligare" i mina ögon. Han är ju trots allt en vanlig kille som har fått slita väldigt hårt för att komma dit han är idag, precis som för oss så har han möts av motgångar och säkert många gånger tvivlat på sej själv. Jag blir peppad av Herr Ledin och hans humor lockar till många skratt :)  


I mina ögon är han en underhållare av världsklass! Jag verkligen älskade showen igår, musiken, koregrafin och berättelserna! Jag vågar nästan påstå att det här är bland de bästa som gjorts i Sverige! :D


Presentation


Här får ni följa mej och mitt liv som ung kotokig mjölkbonde i med- och motgångar.


Välkommen in i kossornas värld!

Kram Hanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards