Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Hanna - 16 februari 2014 21:10

Redan söndagkväll och jag ska alldeles strax vila dom blå för idag... Förstår inte vart den här helgen tog vägen? Men två svenska os guld! Heeeelt otroligt! Vilken laginsats och som dom gör det! Tjejernas lopp igår va en riktig pulshöjare här i soffan för min del och för väldigt många andra också tror jag :) idag kändes de liiite lugnare. Men va imponerad man blir! Grattis!!


Här hemma har det varit ganska lugnt, fick äntligen en kvigkalv!! Hade upp några kor i verkstolen igår när och vad kul de är när man ser att det man gör faktiskt hjälper! Hittade dock en som hade sår på ena bak, på med en kloss och skar rent ordentligt runt såret och hon gick redan mycket bättre idag :) så får hoppas det går bra med henne också... 


Nu får de vara bra här för idag, bäst att ladda upp inför en ny spännande arbetsvecka!


/H 


 

Presentation


Här får ni följa mej och mitt liv som ung kotokig mjölkbonde i med- och motgångar.


Välkommen in i kossornas värld!

Kram Hanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards