Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av Hanna - 21 augusti 2014 11:12

Jag o Clinton sitter här i solen och gosar lite med varandra. Morgonpasset har varit tungt och då är det bra med lite extra mys <3

Utfodringen till korna krånglar lite och vill inte gå in förräns jag ser att korna fått mat som dom ska! Sen är det min tur att få lite mat i magen, välbehövligt med tanke på vad klockan är :)

1014 är fortfarande väldigt stel och skrapplig, förmodligen har pyogenes bakterien satt sej lite på hennes leder. (Jäkla skitbakterie!!!!) Men kor kan ju vara rätt så smarta så nu förstår jag varför hon ofta lägger sej så nära ätfronten i sjukboxen :) blir så glad att hon faktiskt försöker äta då finns det fortfarande hopp om henne!! :) dessutom ser det rätt så festligt ut när hon sträcker ut tungan så långt hon kan för att äta upp sin pellets ;)

Kämpa på nu gumman min!!

Av Hanna - 21 augusti 2014 07:48

Ibland är livet allt bra orättvist, Clinton får dricka mjölk men inte vi! (Fast det gör vi så fort matte vänder ryggen till ;))

Ovido - Quiz & Flashcards