Alla inlägg den 3 september 2014

Av Hanna - 3 september 2014 23:02

Finner inga ord för den här skitkvällen!! Sova och nya tag imonbitti.... dessvärre vet jag att problemen som jag lämnade i lagårn kommer hålla mej vaken inatt och finnas kvar när jag kommer ut imorgon.... vill bara att allt ska vända. Lite flyt? Hallå vart är du? Behöver lite positiva besked snart!! Snälla?

Hoppas för er skull, för min skull, ja för allas skull egentligen att mitt humör är bättre imorgon!

Varken att vara bonde eller livet är någon ljuvlig dans på rosor hela tiden, dom har ju vassa piggar att göra sej illa på också!!

Av Hanna - 3 september 2014 06:55

Att jag kom upp i tid förstår jag inte, att jag dessutom börjar vakna till ordentligt förstår jag absolut inte :) men skönt är väl det :)

Såg ut som ett spöke när jag kom ut till töserna men som tur är så är dom rätt så vana vid det, är ju inte första gången som det händer ;)

Håller på och ger min lilla skrutt ytterligare en omgång dropp nu.... hoppas det vänder snart!!!!

Presentation


Här får ni följa mej och mitt liv som ung kotokig mjölkbonde i med- och motgångar.


Välkommen in i kossornas värld!

Kram Hanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards