Alla inlägg den 29 september 2014

Av Hanna - 29 september 2014 20:41

Egentid, va skönt det är ibland! Har faktiskt haft en kanon dag! Efter morgonpasset i lagårn blev det duschen och restan av dagen har faktiskt tillbringats i stan :) Tid hos frisören, lunch på stan, lite shopping och avslutar med ett möte. Kände verkligen att jag behövde en dag för mej själv, har varit skönt att bara kunna strosa omkring och kika runt. Har hittat en ny favorit klädbutik! Får panik när jag går in i stora klädbutiker, rad efter rad med galgar och kläder i alla möjliga färger, efter 3minuter flyr jag för livet! Usch och fy! Nä små mysiga butiker med bra och personlig servcie ska det vara! Betalar hellre lite mer för kläderna och får bra hjälp och uppvaktning ;)


Så det är en mycket nöjd och belåten Hanna som sitter här med nyfärgad utväxt (älskar min ljusfärg) och lite nya kläder i garderoben :) Gick en runda med hundarna när jag kom hem nu ikväll så ja, den här dagen kan nog inte bli bättre. Men så trött så trött nu, det tar på krafterna att vara lite ledig ;)


Dom här fina tjejerna var vi och hämtade hem från kvighotellet igår, ser så framemot att få se dom kalva in!!

 



Ovido - Quiz & Flashcards