Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Hanna - 8 oktober 2014 21:39

  Borde väl egentligen sova vid där här laget men som vanligt när jag har träffat min superduper mentor så bara sprudlar hjärnan av energi! Jag känner mej så inspirerad och motiverad så ni anar inte! Tänk vad människomöten kan göra?! WOw! Jag önskar alla hade varsin liten Lotta på axeln som kom med kloka råd, världen skulle vara så mycket bättre! :)


Jag älskar verkligen det som håller på att hända med mej! Jag är redo för förändring och min resa har bara börjat.... Jag gör nya insikter om mej själv och tar nu verkligen åt mej komplimanger som jag får. Man växer så mycket som människa av lite beröm och uppskattning! Något som jag också äntligen har insett :) en riktig aha upplevelse! haha :)


En ny utmaning tackade jag ja till igår, jag har visserligen gjort det några gånger nu och trots att jag vet hur pulsen kommer slå och hur benen kommer skaka som asplöv så kan jag bara inte säga nej! För känslan som kommer infinna sej efteråt är sååå värd att upplevas! Jag är inbjuden att tala inför landsbygdsenheten på länsstyrelsen och jag ser verkligen framemot det.


Det är i det obeväma vi utvecklas sa en klok person till mej tidigare i veckan och det är precis vad jag tänker göra!   


Här hemma har vi fått en himlans massa gjort idag, en bra känsla även det :) En jätteomflyttning av kalvarna är äntligen gjord och allt blir genast lite mer lättskött... Det är så roligt att se småkalvarna flyttas från enkelhydda till gruppbox, se hur dom hoppar, skuttar och springer och det där speciella busmuet som gör att man smälter, varje gång! Åh vilken lycka det är :)

 

Clinton han njöt mest av solen medans vi andra fick jobba :) Han börjar då bli en stooor kille nu

  


Nä hörni, det va ju det här med sömn också. Vi hörs imorgon igen tycker jag :)


Kram H

Presentation


Här får ni följa mej och mitt liv som ung kotokig mjölkbonde i med- och motgångar.


Välkommen in i kossornas värld!

Kram Hanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards