Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av Hanna - 18 oktober 2014 21:05

Ojojoj, vilka härliga dagar jag har haft i vår huvudstad! Jag har varit med om väldigt mycket på kort tid. Intressanta föreläsningar, umgåtts med unga drivna innovativa entreprenörer, inspirerande diskussioner, nätverkande, god mat, trängts på dansgolvet (om du nu ens kan kallas dansgolv) på cafe opera för att nämna något. Jag är så glad och tacksam att jag får vara en del av denna underbara grupp med människor ifrån hela vårt vackra avlånga land. Vi har alla olika balgrund, kommer från olika branscher men vi har en sak gemensamt som binder oss ihop och som gör att vi har väldigt roligt ihop. Vi är alla unga och driver egna företag. Det är så härligt att hänga med dom här människorna, få dela erfarenheter och livsöden. Få bli inspirerad, motiverad och känna samhörighet. Har fyllt på med nya idéer, socialt umgänge och laddat batterierna ordentligt :)

På torsdagskvällen var det finmiddag på hotellet och då åkte såklart finklänningen på :)

Men det bästa av allt är faktiskt att få komma hem till hundarna, korna och gården igen! Det här är min plats på jorden och jag är verkligen så tacksam över att jag får göra det jag älskar och brinner för! <3

Presentation


Här får ni följa mej och mitt liv som ung kotokig mjölkbonde i med- och motgångar.


Välkommen in i kossornas värld!

Kram Hanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards