Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av Hanna - 20 oktober 2014 20:42

Hallå i stugorna! En ny vecka har då sannerligen sparkats igång. Visst är det härligt med måndagar? Hela veckan framför sej och man har inte en susning om hur den kommer sluta. Hur mycket av det som planerats kommer hinnas med och hur många nya oplanerade tokigheter kommer dyka upp? Återstår att se :)

Idag har jag lyckats bocka av ett stort måste på min lista. Kvigorna borta i rådene har också fått komma hem och är nu installade. Tyvärr kastade en av dom natten till igår, två månader före beräknad kalvning... :( så himla tråkigt!!

Har landat i soffan och passar på att titta på så mycket bättre som jag aldrig hann se i helgen. Ola Salo är lite av en gud för mej. Svårt att inte bli berörd av hans berättelser och frågar ni mej så är calleth you, cometh I den bästa låten som skrivits, någonsin! Jag får fortfarande gåshud varenda gång jag hör den och kunde inte hålla tillbaks tårarna när jag hörde amandas version av den. Jag har haft turen att se både the arks avskedsturne (får gåshud av att tänka tillbaka på den också) och Ola som Jesus i Jesus Christ Superstar. Nu ska jag luta mej tillbaks i soffan och bara njuta... Trevlig kväll på er! :)

Kram H

Presentation


Här får ni följa mej och mitt liv som ung kotokig mjölkbonde i med- och motgångar.


Välkommen in i kossornas värld!

Kram Hanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards