Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Hanna - 21 oktober 2014 11:06

Härlig förmiddag på er!!


Idag är jag då sannerligen på topp! Allt känns bara helt fantastiskt och jisses vilken energi jag har eller!! Yes :) Morgonen har flytit på så himlans smidigt, vi var klara rikigt tidigt så jag och brorsan åkte in en snabbis till stan för att köpa finfrukost och tårta sen åkte vi hem och överraskade mamma som fyller år idag!


Grattis världens bästa mamma!!   

 

Tänk att det redan gått ett år sen vi var i USA och firade dej mamma, tror den överraskningen smällde lite högre än den idag <3


Nu sitter jag på kontoret och planerar dagens flytt av djur. Kvigor som ska till kvighotellet och kvigor som ska få flytta hem från kvighotellet. Några sinkor börjar närma sej kalvning så dom ska få flytta in i lösdriften igen så dom hinner vänja sej vid foder och kompisar i god tid innan kalvning....


Ikväll ska vi åka till mormor och fira henne, inte bara min mamma som fyller år idag utan även mormor och min morbror (och nej, dom är inte tvillingar ;)) Blir med andra ord mycket godsaker att äta idag så är bäst jag jobbar på lite :)


Höres! Kram H

Presentation


Här får ni följa mej och mitt liv som ung kotokig mjölkbonde i med- och motgångar.


Välkommen in i kossornas värld!

Kram Hanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards