Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av Hanna - 28 oktober 2014 21:41

Men nu är den snart över. Väntar på brorsan och hans tjej som är på väg hit med MAT! Åh vilken lyx, så himla skönt att slippa ställa sej vid spisen nu... känns i kroppen att det varit full fart sen kl4 imorse. Har sovit dåligt inatt, vaknat flera gånger och trott jag försovit mej. Hann precis samla ihop och mjölka av korna innan djurbilen kom. Men dom ville inte gå på djurbilen alls idag... svetten rann om både mej och chauffören när vi till slut hade lastat på dom. Vill verkligen inte behöva bråka med dom de sista jag gör... jobbigt nog som det är att lasta på dom på bilen. Kommer aldrig vänja mej vid det.... en av dom stora baksidorna med mitt jobb. Men det är så det funkar och det har ju fötts två kvigkalvar här idag som vi får glädja oss över istället <3

Min tur att sova imonbitti, hoppas inget krånglar bara! Har faktiskt bokat in mej på morgonpasset på gymmet för o lyxa till det ordentligt. Först cx och sen spinning :) redan taggad! :)

Presentation


Här får ni följa mej och mitt liv som ung kotokig mjölkbonde i med- och motgångar.


Välkommen in i kossornas värld!

Kram Hanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards